قالب زیپرشن برای پایان‌نامه‌های دانشگاه یزد

تبادل نظر پیرامون قالب پایان نامه دانشگاه یزد

قالب زیپرشن برای پایان‌نامه‌های دانشگاه یزد

تبادل نظر پیرامون قالب پایان نامه دانشگاه یزد

این وبلاگ برای بحث و تبادل نظر پیرامون قالب پایان نامه دانشگاه یزد یا yazd-thesis.cls ایجاد شده است. امیدوارم مورد استفاده دانشجویان محترم دانشگاه یزد قرار گیرد.

تست قالب پایان نامه با TeXLive 2015

با توجه به انتشار TeXLive 2015، قالب پایان نامه روی این ورژن نیز تست گردید. اجرای فایل نمونه به یک پیام خطا مربوط به عدم تعریف یک دستور در بسته acronym منجر می‌شود که به دلیل ارتقای این بسته در نسخه جدید است. فعلاً راه حل موضوع این است که از نسخه قبلی بسته acronym استفاده کنید که در لینک زیر وجود دارد. برای استفاده از این بسته، کافی است فایل زیر را در مسیری که فایل thesis.tex است کپی کنید.

نسخه قبلی acronym.sty


پینوشت: این فایل به مجموعه فایل‌های پایان‌نامه اضافه شد. می‌توانید از لینک بالای صفحه نمونه پایان نامه را (به همراه قالب) دریافت کنید. (3 بهمن 1394)

  • محمد فرشی

نظرات  (۱)

ضمن عرض سلام و ادب
من فایل texlive2016-20160523.iso رو با حجم 2.9G دانلود و Extract کردم اما tdg install-tl-windows پیدا نکردم. حجم اینترنتم هم با این دانلود تموم شد. ممنون میشم در این مورد راهنمایی کنید.
پاسخ:
سلام
لطفا به راهنمای خودش مراجعه کنید. من خیلی اطلاع ندارم. جهت اطلاع اگر دانشجوی دانشگاه یزد هستید، بدون استفاده از اکانتیتگ میتوانید به سرور وصل شوید و دوباره دانلود کنید. هم سرعت به مراتب بالاتر است و هم از حجم انیترنت خود استفاده نکرده اید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی