قالب زیپرشن برای پایان‌نامه‌های دانشگاه یزد

تبادل نظر پیرامون قالب پایان نامه دانشگاه یزد

قالب زیپرشن برای پایان‌نامه‌های دانشگاه یزد

تبادل نظر پیرامون قالب پایان نامه دانشگاه یزد

این وبلاگ برای بحث و تبادل نظر پیرامون قالب پایان نامه دانشگاه یزد یا yazd-thesis.cls ایجاد شده است. امیدوارم مورد استفاده دانشجویان محترم دانشگاه یزد قرار گیرد.

۱ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

عدم دخالت محل صحافی در تعیین فرمت پایان نامه

طبق نظراتی که از طریق این وبسایت دریافت شده است، ظاهرا یکی از محل‌هایی که از طرف دانشگاه جهت صحافی پایان‌نامه معرفی شده است از قالب پایان‌نامه‌هایی که برای صحافی ارائه می‌شود ایراد گرفته و برای رفع ایرادات از افراد هزینه اخذ می‌کند. در این خصوص موارد زیر به اطلاع می‌رسد:

  • بررسی و تایید فرمت پایان‌نامه ها توسط کارشناسان آموزش انجام می‌شود و محل صحافی پایان نامه حق و صلاحیت اظهار نظر در این خصوص را ندارد.
  • فرمت ارائه شده در این وبسایت، به تایید تحصیلات تکمیلی دانشگاه رسیده است و ایراداتی نظیر فونت آن و غیره اصلا وارد نیست.
  • با توجه به تغییر صفحات اول و آخر پایان نامه که اخیرا صورت گرفته است، این تغییرات هنوز در قالب اعمال نشده است. برای این منظور دوستان میتوانند برای صفحات اولیه از فرمت ورد موجود در وبسایت دانشگاه استفاده کنند و این چند صفحه را با آن فرم جایگزین کنند. لینک صفحه دریافت فرمت
  • با توجه به این که ایرادات این صحافی، صرفا برای کسب درآمد است، لذا در گذشته از طرف دانشگاه به صحافی مربوطه اخطار داده شده است. لذا، تحت هیچ شرایطی زیر بار انجام تغییرات تعیین شده توسط صحافی  و پرداخت هزینه برای آن نروید و لطفا موضوع را به تحصیلات تکمیلی دانشگاه (سرکار خانم مطهری نیا، معاون تحصیلات تکمیلی- ساختمان احمدی روشن- تلفن 035-31233628- ایمیل h.motaharinia@staff.yazd.ac.ir) انتقال دهید (لینک صفحه مسوولین تحصیلات تکمیلی). برای صحافی پایان نامه خود می‌توانید از سایر صحافی‌های معرفی شده توسط دانشگاه استفاده کنید که لیست آنها در ادارات آموزش دانشگاه وجود دارد. در لینک زیر هم آدرس برخی از آنها هست ولی با توجه به قدیمی بودن خبر، ممکن است تغییر کرده باشد. لینک خبر محل صحافی