قالب زیپرشن برای پایان‌نامه‌های دانشگاه یزد

تبادل نظر پیرامون قالب پایان نامه دانشگاه یزد

قالب زیپرشن برای پایان‌نامه‌های دانشگاه یزد

تبادل نظر پیرامون قالب پایان نامه دانشگاه یزد

این وبلاگ برای بحث و تبادل نظر پیرامون قالب پایان نامه دانشگاه یزد یا yazd-thesis.cls ایجاد شده است. امیدوارم مورد استفاده دانشجویان محترم دانشگاه یزد قرار گیرد.

اصلاح حاشیه صفحه عنوان و چکیده انگلیسی

پیرو گزارش اشکال در حاشیه صفحات عنوان و چکیده انگلیسی، این مورد در فایل استایل مربوطه تصحیح شد و فایل نتیجه در همان لینک قبلی قرار گرفت. در صورتی که قبلا این فایل را دریافت و پایان نامه را بر مبنای آن نوشته اید، کافی است ابتدا فایل جدید را در محلی دانلود کرده و باز کنید و سپس فایل yazd-thesis.cls در این مسیر را کپی و در مسیری که پایان نامه خود را قرار داده اید paste  کنید. دقت کنید که باید فایل جدید جایگزین فایل قبلی با همین نام شود. با این کار، استایل به روزرسانی شده و نیاز به کار دیگری نیست.

  • محمد فرشی

نظرات  (۴)

با سلام چرا فایل setup داخل پوشه نیست؟
پاسخ:
با سلام فایل داده شده صرفا شامل نمونه پایان نامه است. برای نصب طبق راهنمای زیر عمل کنید
http://cs.yazd.ac.ir/farshi/TeX-Inst-Guide.pdf
  • حمید معینی
  • سلام
    دانشجوی دکتری معدن یزد هستم. فایل را برای پایان نامه دکتری اجرا کردم. با توجه به آپدیتهای که انجام شد بصورت اتوماتیک، فصل 3 در فایل با خطاهای متعدد روبرو میشود و هنگامی که آن فصل را حذف میکنم بدون اشکال کامپایل میشود. خطاهایی مثل مشکل acronym یا قسمت نمادها پس از اجرا در pdf دیده نمیشود. مشکل از کجاست؟
    پاسخ:
    با سلام
    فایل با TexLive 2014 تست شده و مشکلی ندارد. اگر ورژن دیگری دارید، تغییر دهید به همین نگارش. البته ممکن است به خاطر تغییرات در بسته ها هم باشد. بهتر است خطایی که میدهد را دنبال کنید تا مشکل را بیابید.
  • حمید معینی
  • سلام
    اگر لطف کنید با MikTex هم تست کنید تا برای آن هم قابل اجرا باشد چون مدت زیادی است که از آن استفاده می کنم و تا کنون هیچ مشکلی نداشته ام. این فایل هم تا پارسال بدون هیچ مشکلی روی میک تک کار میکرد و اخیرا همچین مشکلی ایجاد شده است. سپاس فراوان
    پاسخ:
    سلام متاسفانه نسخه نصب شده MikTeX را ندارم که تست کنم. توصیه میکنم به TexLive 2014 مهاجرت کنید. البته میتوانید هر دو را هم داشته باشید و با تغییر ترتیب مسیر آنها در PATH، بتوانید بین آن دو حرکت کنید. مسیر هر کدام اول باشد، همان فعال است.
    پینوشت: با MikTeX 2.9  نیز تست شد. برای اجرا لازم است دستورات مربوط به سازگاری با MikTex را فعال کنید. در فایل گفته است سازگاری با MikTeX 2.8 ولی ظاهرا برای ورژن جدید هم لازم است فعال باشد. با برداشتن درصد خصوص بیان شده، فایل بدون ایراد روی MikTeX 2.9  کار می‌کند.
    با سلام. من با تک لایو 2015 کار می‌کنم.
    همان طور که یکی از دوستان هم مطرح کردند، من نیز با خطاهایی در مورد نمادها از فصل سوم مواجه شدم! 
    در ضمن الان که نسخه ی 2015 تک لایو روی CTAN قرار گرفته فکر نمی‌کنم دانلود نسخه‌های قدیمی‌تر امکان پذیر باشد! 

    لطفا پیگیری نمایید.
    با تشکر
    پاسخ:
    با سلام
    سازگاری قالب با TeXLive 2015 بررسی شد و رفع مشکل نیز در پست روز 29 دی ماه آورده شده است.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی